ניהול כל פעילויות הדיגיטל במערכת אחת ייעודית למכירת תוכנות ומוצרים להורדה

כלקוחות חברות קידום האתרים, וחברי פלטפורמת WordPress, מה עליכם לעשות אם המכירות שלכם אינן מבוססות על תכולה פיזית לדרופשיפינג לכתובת לקוח, אלא על תוכנות וספרי PDF להורדה? מה יהיה חכם יותר לעשות? להוריד ממשק שעובד, במקור, עם תכולות פיזיות, בניכוי שדות כמו "כתובת", "שיפינג" ו- "חישוב שעור המס", או להוריד מראש ממשק שהוא ייעודי לתכולות דיגיטל? מדוע ההחלטה הזו קריטית גם עבור הלקוח שלכם, ולא רק עבורכם, כבעלי העסק שעובדים על החנות הווירטואלית שלכם?

כאשר התכולות שלכן הן דיגיטל (תוכנות או מסמכים) יש לבחור אך ורק חנות ייעודית למוצרי דיגיטל

ב- WordPress ניתן לעבוד עם 2 סוגי אדיטורים ליצירת החנות שלכם, WooCommerce ו- Easy Digital Downloads. WooCommerce היא חנות וותיקה, שרצה כבר שנים רבות באינטרנט והיא בנויה על בסיס המודל הפיזי ולא מודל הדיגיטל: כל מוצר שהלקוח יבקש לקנות יצטרך לעבור מילוי פרטים הכוללים כתובת מגורים ואפשרויות שיפינג, כששיעור המס מחושב אוטומטית על ידי WooCommerce בהתאם לכתובת שהוזנה. זהו יתרון חשוב של WooCommerce שעולה עשרות עד מאות דולר בחנויות פיזיות אחרות. אבל, החיסרון הגדול של WooCommerce הוא בתפעול המעשי. בשל כך שזו חנות שבנויה לתמונות של מוצרים פיזיים היא מאד איטית גם כאשר לא מעלים תמונה בכלל ומפרסמים מוצר תוכנה או מסמך להורדה. הלקוח הקונה עלול לבטל את הקנייה בכזה מצב, ולכן עדיף לכם לעבוד עם Easy Digital XDownloads. תוכנת EDD מכילה רק שדות רלוונטיים למכירת דיגיטל, כלומר פרטי אשראי, אימייל ושם מלא. הממשק מאד מהיר ומאד אטרקטיבי.

מגוון אפשרויות לעיצוב החנות ב- EDD

ממשק EDD מציע גישות עיצוב רבות לחנות שלכם, סידור המוצרים בטור או בשורה, או בטבלאות ייעודיות, ממשק חיפוש בהקלדה לשמות המוצרים וחלוקה קלה לקטגוריות. זוהי חנות מאד יעילה למי שמבקש למכור מוצרים בדיגיטל. מי שיבקש למכור מוצרים פיזיים יוכל לעשות זאת ב- WooCommerce או באמצעות פלאגינים ותוספים ייעודיים ל- EDD המוסיפים שדות כמו כתובת, שיפינג, מס וכד'. מערכת EDD מאפשרת ניהול פעילויות דיגיטל קל ויעיל של כל מוצרי הדיגיטל שלכם אשר עומדים למכירה.