מערכת ניהול לידים לבדיקת יעילות מקורות הפרסום השונים

מערכות ניהול לידים הן מסגרות התפעול המקצועיות ביותר שלכם כחברות קידום. לידים נובעים מקמפיינים שהגדרתם עבור הלקוחות שלכם, בעלי העסקים העצמאיים.  נשאלת השאלה, האם כל קמפיין שהחלטתם שיעמוד לרשות בעל העסק שבא עמכם בקשרי לקוחות אכן רלוונטי עבורו? האם יש קמפיינים שהם למעשה אבן נגף שלא מועילה להתקדמות אותו בית עסק? בדיוק לשם כך, ניתן לרכז את כל הקמפיינים שלכם במערכת ניהול לידים, לעקוב אחר הביצועים שלכם ולקבל החלטות בעצמכם, תוך היוועצות ועדכון הלקוחות אותם אתם משרתים, כמובן.

מאפייני מערכת ניהול לידים

מערכת ניהול לידים נדרשת לספק לכם מידע על סוגי הלידים שהושארו: האם הטפסים מולאו באופן מלא? עם פרטי התקשרות מלאים? עם פרטי התקשרות חלקיים? ללא פרטי התקשרות בכלל לצרכי הטרלה? כמה טפסים שלמים, שניתן להשתמש בהם כדי להתקשר או לשלוח מייל בחזרה ללקוח התקבלו? כמה טפסים חסרי שימוש ללא טלפון ומייל ישנם? באופן זה אתם מבינים, למעשה, איזה קמפיין הביא לכם לידים איכותיים ביותר ואיזה טעון שיפור, אם בכלל נדרש להשאיר אותו.

העלאת קמפיינים לבדה אינה מספקת: נדרש מעקב

העלאת קמפיינים אשר יצירת לידים בצידם, דף נחיתה, עמוד צור קשר וכד' אינה משימה שעומדת בפני עצמה. הכלים הללו דורשים בדיקה ומעקב כדי לדעת מי מהם נחשב איכותי ומסדיר עבור הלקוח לידים רבים ומי נחשב איכותי פחות. רק כך ניתן יהיה לדעת מהם הכללים הנדרשים ליצירת משפך שיווקי לאותו לקוח גם בעתיד. על מנת להגדיר סופית את מבנהו של המשפך המוצלח, אנו ממליצים לייבא קמפיינים ממקום אחד למשנהו ולבדוק. לדוגמה, בדקתם באמצעות מערכת ניהול לידים קמפיין גוגל אדוורדס וקמפיין פייסבוק אדס שעסקו בנושאים שונים. נניח שגוגל הצליח ופייסבוק נפל. מומלץ להעתיק את הקמפיין מגוגל לפייסבוק ולבדוק האם הוא יניב לכם הצלחה גם שם? אם לא, משמע שכללי השיווק בפייסבוק שונים ובתור חברת קידום תידרשו להתאים את עצמכם לשם.

ממשק קל ופשוט: הגעה מהירה להחלטות מקצועיות עבור לקוחות הקידום

באמצעות מערכת ניהול לידים של בית תוכנה זה קל מאד להגיע להחלטות הנכונות עבור הלקוחות שלכם ולקחת את העסק שלכם מבחינה קידומית אל הטופ. באמצעות שימוש בה, ניתן להבין מהם הקמפיינים שהניבו את הלידים הכי איכותיים, עם פרטי התקשרות כנדרש, ולהמשיך משם כדי לסלול את הגעתם של פונים נוספים. באופן זה הלקוחות שלכם יזכו להביא אליהם פונים באמצעות לידים בסבירות גבוהה.